12

 

 

 

 

 

Regulament – Cupa Bancilor “Oasis” la minifotbal

 

I. Precizari preliminare

Regulamentul prezent a fost creat pentru a asigura siguranta participantilor si o buna desfasurare a competitiei.

Participarea la competitia Cupa Bancilor “Oasis” la minifotbal in orice calitate (jucator, arbitru, etc) implica acceptarea tuturor conditiilor precizate in acest Regulament.

II. Date generale privid competitia

Cupa Bancilor „Oasis” la minifotbal este o competitie de natura fotbalistica, organizata pe teren de fotbal cu dimensiuni reduse, de catre A.S. Voievod Bucuresti in parteneriat cu S.C. Oasis Sport&Leisure S.R.L. Participarea la aceasta competitie se face prin urmarea etapelor prevazute in procesul de inscriere, iar intreaga competitie se desfasoara conform prezentului Regulament.

Competitia se va desfasura in cadrul Complexului Oasis (Sos. Straulesti nr.4, Sector 1, Bucuresti).

III. Date privind inscrierea in competitie

Fiecare companie poate inscrie in competitie o echipa principala si o echipa satelit. Pe parcursul desfasurarii competitiei, echipa principala nu poate folosi jucatori de la echipa satelit si nici invers. Cele doua echipe se obliga sa respecte regulile fair-playului si sa-si apere corect sansele pe teren, in caz contrar sanctiunile date de Organizator putand ajunge pana la eliminarea din competitie.

Jucatorii inscrisi in loturile echipelor trebuie sa fie angajati ai respectivei societati si sa nu fie jucatori profesionisti activi. (nota: nu sunt considerati profesionisti, jucatorii legitimati la echipe de liga a IV a, a V a sau a VI a din Romania)

Inscrierea se face pe baza unui dosar de inscriere care va fi depus la Receptia Complexului Oasis, trimis prin e-mail la adresa cristian.popescu@voievodbucuresti.ro sau prin posta la adresa Asociatia Sportiva Voievod Bucuresti din Str. Vulcan Judetul, nr. 31-35, Bloc B3A, Sc.1, Et. 8, Ap.52, Sector 3, Bucuresti.

Fiecare dosar de inscriere al unei echipe trebuie sa contina un tabel stampilat si semnat de catre departamentul de Resurse Umane al respectivei companii. Jucatorii trebuie sa fie angajati pe o perioada nedeteminata sau pe o perioada determinata de cel putin 12 luni. Jucatorii componenti ai lotului pot face parte din grupul societatii respective, nu numai din banca, atata timp cat sunt angajati ai grupului respectiv si nu colaboratori (ex: Piraeus Leasing, TBI Credit etc). Regula este ca societatea sa aiba ca domeniu de activitate si institutia bancara (de exemplu TBI BANK poate folosi jucatori de la TBI CREDIT etc). Tabelul trebuie sa fie compus din:

  • Numele si prenumele jucatorilor componenti. Se va specifica “CPT” in dreptul capitanului de echipa;
  •  Codul numeric personal al fiecarui jucator component;
  •  Numarul de pe tricou al fiecarui jucator in parte. Acest numar va fi pastrat pe toata durata desfasurarii competitiei. In cazul in care o echipa dispune de mai multe seturi de echipament se va specifica numarul pentru fiecare dintre ele.
  •  Date contact (nr. telefon si adresa e-mail) ale reprezentantului echipei.

In cazul in care un jucator isi pierde calitatea de angajat al institutiei pe parcursul desfasurarii competitiei, ulterior momentului la care a fost datat dosarul, acesta are dreptul de a duce la bun sfarsit turneul. Participarea in competitie implica simultan acceptul participantilor fata de toate conditiile prezentului Regulament si acceptul de a primi mesaje informative din partea Organizatorului.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a refuza participarea anunitor echipe, pe baza unui motiv obiectiv care sa justifice refuzul.

IV. Date privind desfasurarea competitiei

Cupa se va desfasura conform programului competitiei pe care Organizatorul il va pune la dispozitie tuturor participantilor prin intermediul e-mailului, site-ului sau paginii de facebook. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment programul competitiei sau de a anula competitia, dar nu inainte de a informa participantii prin orice modalitate adecvata (se anunta telefonic si prin mail capitanii de echipa sau o alta persoana de contact cu cel putin 24 ore inainte de inceperea meciului) , astfel incat sa asigure aducerea la cunostinta asupra modificarilor survenite.

V. Structura competitiei

Sistemul de desfasurare al competitiei va fi conceput in functie de numarul de echipe inscrise si va fi comunicat participantilor in momentul in care termenul limita de inscriere in competitie s-a terminat. Va rugam sa cititi cu atentie toate precizerile mentionate.

Nota: Structura competitiei poate fi modificata in functie de numarul echipelor inscrise in competitie. Modificarea va fi anuntata tuturor echipelor participante cu cel putin 48 de ore inainte de inceperea primului joc al Cupei.

VI. Structura echipelor

Fiecare echipa va folosi in teren cinci jucatori titulari (patru jucatori de camp si un portar)

Lotul fiecarei echipe va fi format din minim 8 si maxim 12 jucatori. Pe perioada desfasurarii Cupei se pot face urmatoarele modificari: completarea lotului pana la 12 si/ sau trei modifcari in lotul initial inscris  (nota: nu se mai pot realiza modificari in lotul de jucatori in faza semifinalelor si finalelor). Dosarul jucatorilor nou introdusi in lista se va trimite Organizatorului in saptamana premergatoare jocului oficial. Jucatorii inlocuiti in lotul initial nu vor putea reveni in cadrul editiei respective. Un jucator nu poate participa la doua echipe in aceeasi editie, chiar daca acesta pe parcursul desfasurarii competitiei devine angajat al unei alte societati participante .

Fiecare echipa are obligatia de a prezenta la inceperea jocului cel putin 5 jucatori (1 portar plus 4 jucatori de camp), in cazul nerespectarii acestei precizari echipa pierzand meciul cu 3 – 0.

Capitanul fiecarei echipe este considerat reprezentantul acesteia si singurul care are dreptul de a discuta cu Organizatorul sau stafful Organizatorului in numele echipei. Capitanul echipei are obligatia de instiinta toti pariticipantii echipei de prevederile regulamentului si de orice alte prevederi si informatii primite de la Organizator.

VII. Regulament de joc

  • Durata unei partide este de doua reprize a cate 20 minute cu o pauza intre reprize de 5 minute;
  •  Schimbarile de jucatori din timpul unei partide se pot face in numar nelimitat si se pot efectua in momentele in care jocul este oprit, cu anuntarea verbala a arbitrului , pe la mijlocul terenului cu exceptia momentelor in care se executa lovituri de departajare in fazele eliminatorii;
  •  Deposedarea de minge a unui jucator prin alunecare (tackling) este interzisa (nota: nu este interzisa blocarea suturilor prin alunecare), ea urmand sa fie sanctionata cu lovitura libera indirecta; portarului ii este permis atacul prin alunecare (tackling) numai in propria suprafata de pedeapsa, in afara acesteia fiind sanctionat ca si jucatorul de camp;
  •  Aruncarea de la margine se executa cu piciorul de pe locul de unde mingea a parasit terenul de joc;
  •  Un gol nu poate fi marcat direct dintr-o repunere de la margine decat daca mingea este atinsa de un coechipier sau un adversar in traiectoria ei catre poarta;
  •  Un gol poate fi inscris direct din corner, insa  din  lovitura de incepere a jocului doar daca este miscata spre in fata de un coechipier;
  •  Portarul va repune mingea numai cu mana, atunci cand mingea iese in aut de poarta (nota: portarul poate marca gol direct cu mana, din poarta in poarta, in cazurile in care mingea se afla in joc si nu a iesit in aut de poarta);
  • Portarul nu are voie sa prinda sau sa joace mingea cu mana, atunci cand o primeste direct de la un coechipier, daca mingea este transmisa cu piciorul in mod intentionat. Sanctiunea consta in acordarea unei lovituri libere indirecte de la marginea careului pe directia locului unde s-a comis infractiunea;
  •  Distanta la care trebuie sa se aseze zidul la executarea unei lovituri libere trebuie sa fie de minim 5 m;
  •  Jocurile eliminatorii incheiate la egalitate la sfarsitul timpului regulamentar vor fi urmate de alte doua reprize de prelungiri a cate 5 minute fiecare. Daca si dupa prelungiri echipele se mentin la egalitate va urma o serie de cate 3 lovituri de departajare. Daca egaliatea persista se va executa cate un penalty pana cand o echipa inscrie, iar cealalta rateaza.
  • Criteriile de departajare atunci cand doua sau mai multe echipe acumuleaza acelasi numar de puncte sunt urmatoarele:
  1. Rezultatul direct
  2. Golaverajul (goluri marcate minus goluri primite)
  3. Numarul de goluri marcate
  4. Numarul de victorii

In cazul in care egalitatea se pastreaza si dupa aceste criterii de departajare se va mai disputa un joc intre echipele in cauza.

VIII. Neprezentarea la meci

Neprezentarea unei echipe la ora si pe terenul la care sunt programate meciurile competitiei care implica participarea echipei respective, atrage de la sine pierderea meciului cu scorul de 3-0.

In cazul neprezentarii la ora inceperii jocului, timpul regulamentar de asteptare este de 15 minute.

Neprezentarea la doua meciuri din cadrul competitiei atrage de la sine excluderea echipei din competitie si pierderea tuturor meciurilor ramase de disputat cu scorul de 3- 0.

IX. Amanarea unui joc

Amanarea unui joc se va putea realiza numai in cazul in care minim cinci jucatori din lotul unei echipe sunt indisponibili din diferite motive (de sanatate, accidentari, indatoriri de serviciu/deplasari in interes de serviciu, etc)

Se vor prezenta documente doveditoare (adeverinta de la medic/bon de deplasare etc)

Se va notifica Organizatorul prin e-mail/telefon sau cerere scrisa cu minim 48 de ore inainte de disputarea jocului.

Jocul va fi reprogramat la o data ulterioara, care va fi anuntata ambelor echipe implicate.

X. Sanctiuni

  • Orice jucator care a acumulat doua cartonase galbene in timpul unui joc va fi eliminat de pe teren;
  •  Orice jucator care a fost eliminat de pe terenul de joc in urma primirii a doua avertismente nu va avea drept de joc in partida imediat urmatoare;
  •  Orice jucator care a fost eliminat de pe terenul de joc in urma primirii direct a unui cartonas rosu nu va avea drept de joc cel putin 1 partida. Cazul si dimensiunea pedepsei vor fi analizate de catre Organizatori;
  •  Jucatorul eliminat (doua galbene sau rosu direct) nu va mai avea drept de joc in meciul respectiv. Echipa jucatorului eliminat va evolua in inferioritate numerica timp de zece minute (timp cronometrat de arbitru si instiintat capitanului echipei respective). In cazul in care in decursul celor zece minute de penalizare, echipa aflata in inferioritate numerica primeste 3 goluri, poate introduce un alt jucator in locul celui eliminat mai devreme de zece minute. Timpul efectiv de penalizare se reporteaza si in repriza a doua (ex: daca un jucator este eliminat in minutul 18 al primei reprize, echipa va evolua in inferioritate numerica pana in minutul 8 al celei de-a doua reprize);
  •  In cazul in care o echipa aflata in inferioritate numerica datorata eliminarii unui jucator este sanctionata cu o a doua eliminare, jocul se va opri, urmand ca echipa respective sa piarda jocul cu 3 – 0;
  •  In cazul in care o echipa foloseste jucator/ jucatori profesionisti, va pierde toate meciurile in care acesta/acestia au evoluat cu 3 – 0.
  •  Orice echipa care nu se supune regulamentului competitiei, periclitand buna desfasurare a acesteia va fi avertizata sau exclusa din turneu in functie de gravitatea faptelor comise;
  •  Echipele care acumuleaza 2 neprezentari vor fi excluse din competitie;
  •  Echipele excluse din competitie vor pierde toate meciurile ramase de disputat cu scorul de 3-0.

XI. Contestatii

  • Contestatiile pot fi facute in pauza sau imediat dupa fluierul de final al jocului (in maxim 5 minute de la terminarea meciului respectiv) numai de catre reprezentantii echipelor direct implicate;
  •  Eventualele contestatii asupra dreptului de joc al unui jucator sau de orice alta speta vor fi analizate de Organizatori in termen de maximum 5 zile din momentul transmiterii contestatiei;
  •  Orice echipa care a folosit un jucator fara drept de joc in cadrul turneului si care in urma analizarii contestatiei se dovedestea a fi vinovata, pierde partida la “masa verde” cu 3-0. La urmatoarea abatere de acest gen, formatia respectiva va fi exclusa din competitie.
  •  Organizatorul se poate autosesiza din oficiu in legatura cu dreptul de joc al jucatorilor.

XII. Obligatiile participantilor

Prin participarea la competitie,participantii:

  • Sunt de acord si vor respecta toate precizarile incluse in prezentul Regulament;
  •  Confirma faptul ca sunt apti din toate punctele de vedere (inclusiv medical, dar fara a se limita la acesta) sa participle la o asemenea competitie sportiva, sunt constienti si isi asuma toate riscurile pe care le-ar putea implica o asemenea competitie sportiva;
  •  Si-au dat consimtamantul expres si neechivoc pentru includerea datelor lor personale in baza de date a Organizatorului;
  •  Se obliga sa furnizeze Organizatorului date de contact reale si valide;
  •  Sunt de acord ca imaginea lor obtinuta prin fotografii sau inregistrari video realizate pe durata competitiei sa poata fi folosita de catre Organizator in scop promotional, fara alte obligatii din partea Organizatorului;
  •  Sa dea dovada pe tot parcursul competitiei de fair-play, sa nu loveasca sau sa aduca injurii adversarilor, arbitrilor sau altor persoane implicate in aceasta competitie;

XIII. Obligatiile Organizatorului

Organizatorul se obliga sa:

  • Informeze participantii cu privire la Programul competitiei si Regulamentul de desfasurare (si orice modificari legate de aceste aspect);
  •  Puna la dispozitia participantilor terenuri de joc, mingii si veste de departajare (in cazul in care doua echipe au echipamente in culori similare) necesare pentru desfasurarea meciului;
  •  Numeasca arbitrii acreditati F.R.F. pentru partidele din cadrul competitiei;
  •  Asigure prezenta la eveniment a asistentei medicale;

Nota: Organizatorii S.C. Oasis Sport & Leisure S.R.L si A.S. Voievod Bucuresti nu isi asuma responsabilitatea si nu pot fi trasi la raspundere pentru niciun accident (de natura medicala sau de orice alta natura) ce este posibil sa-i afecteze pe participanti pe perioada desfasurarii Cupei Oasis la minifotbal.

XIV. Dispozitii finale

  • Pe terenul de joc nu este admis accesul persoanelor echipate necorespunzator (nota: echipele trebuie sa aiba echipamente de joc cu numere pe spate)
  •  Pe terenul de joc nu este admis accesul persoanelor aflate in stare de ebrietate;
  •  Forta majora exonereaza de responsabilitate partea care o invoca;
  •  Pentru informatii suplimentare pentru promovarea Cupei Oasis la Minifotbal pentru banci o puteti contacta pe Raluca Manaila, Tel 0745 352 851, E-mail r.manaila@gmail.com);

XV. Trofee si premii

La finalul competitiei Organizatorul va oferii premii, diplome si cupe pentru urmatoarele performante:

Locul I – Campioana Cupei Bancilor “Oasis”

Locul II – Vicecampioana Cupei Bancilor “Oasis”

Locul III – Castigatoarea Finalei Mici

Goalgeter – jucatorul care a inscris cele mai multe goluri pe durata competitiei

Cel mai bun portar – portarul cu cea mai constant buna evolutie (ales de catre Organizator)

Cel mai bun jucator – jucatorul cu cea mai buna prestatie de-a lungul competitiei (ales de catre Organizator)

Se vor putea acorda si alte premii si diplome speciale.